Menu

Serwis gwarancyjny Prestigio w systemie door-to-door

Serwis gwarancyjny Prestigio w systemie door-to-door

Firma Prestigio oferuje swoim klientom popularną usługę door-to-door pozwalającą na serwisowanie urządzeń bez wychodzenia z domu.

Sposób realizacji naprawy urządzenia w systemie door-to-door polega na przesłaniu pocztą kurierską uszkodzonego sprzętu do serwisu firmy Prestigio, następnie naprawione urządzenie wraca przesyłką kurierską do właściciela na koszt serwisu, dzięki czemu klient bez wychodzenia z domu i ponoszenia kosztów otrzymuje sprawny produkt. Usługa jest w całości darmowa, od rejestracji w systemie RMA, nadania paczki kurierskiej po serwisowanie i odbiór urządzenia.

Usługa świadczona jest dla Prestigio przez firmę FixIT, wyspecjalizowaną w naprawach produktów IT oraz elektroniki użytkowej. Wszystko odbywa się bez konieczności pośrednictwa sprzedawcy, dzięki czemu klient kontaktuje się jedynie z serwisem i ustala odbiór uszkodzonego urządzenia w dogodnym dla niego terminie.

FixIT realizuje swoje usługi na terenie Polski, Węgier i Słowacji. Reklamacje produktów Prestigio w Polsce będą obsługiwane w oddziale krośnieńskim Fixit. Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacyjnej można uzyskać na stronie producenta www.prestigio.pl oraz na stronie serwisu: http://www.fixit.pl

 

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

Powrót na górę