Menu

Oracle Polska Sp. z o.o.

Oracle PartnerNetwork Specialized
Orientacyjna liczba partnerów w programie: 320 (w tym ok 80 partnerów specjalizowanych posiadających w sumie ponad 500 specjalizacji)
Statusy partnerów: Remarketer, Silver, Gold, Platinum, Diamond
Witryna programu partnerskiego: http://www.oracle.com/partners/index.html
Osoba odpowiedzialna za program partnerski: Partner Business Center
Kontakt w sprawie programu partnerskiego: tel. 00800-44-11-572
Opis oferty produktowej w ramach programu: Program obejmuje ponad 150 specjalizacji reprezentujących ofertę produktów Oracle z zakresu baz danych, middleware, aplikacji, rozwiązań branżowych, a także serwerów i pamięci masowej
Korzyści motywujące partnerów: Najważniejsze jest wsparcie dla partnerów w kwestii podnoszenia ich kompetencji technologicznych. Wspólnie z dystrybutorem, firmą Arrow ECS Oracle prowadzi Centrum Partnerskie pod nazwą Oracle Partner HUB. Szkolimy tam partnerów w ramach Partner Academy, udostępniamy im Migration Center, w którym mogą m.in. dokonać zmiany platformy technologicznej na Oracle oraz testować własne aplikacje oparte o nasze rozwiązania, a także umożliwiamy wykorzystanie Partner Studio - dedykowanego miejsca z zaawansowaną infrastrukturą niezbędną do organizacji konferencji i spotkań z potencjalnymi i obecnymi klientami
Czy za szkolenia pobierane są opłaty?: ustalane indywidualnie
Warunki wejścia do programu: Wymagania są zależne od poziomu: Remarketer jest dostępny bez żadnych warunków wstępnych, dla pozostałych konieczne jest dokonanie rocznej opłaty członkowskiej (Silver, Gold) oraz dodatkowo konieczność zdobycia określonej liczby specjalizacji (Platinum, Diamond)
Czy partnerzy otrzymują produkty demo?: tak
Zasady dostępu do sprzętu/oprogramowania demo: Aktywna umowa partnerska na odpowiednim poziomie.
Jak często wymagana jest ponowna certyfikacja?: Umowa partnerska jest zawierana na rok. Specjalizacja jest aktywna do momentu osiągnięcia statusu "non qualifying specialization" (np. zostaje zastąpi
Rodzaj wsparcia dla partnerów:
  • portal partnerski
  • dedykowany zespół handlowy
  • fundusze marketingowe
  • wsparcie pre-sales
  • wsparcie posprzedażne
  • lokalne wsparcie techniczne
  • inne
Cele na jakie partnerzy mogą przeznaczyć fundusze marketingowe:
  • mailingi
  • reklamy
  • szkolenia
  • konferencje
  • inne
Czy istnieje możliwość zarejestrowania transakcji?: tak
Zasady na jakich udzielane są rabaty/upusty: Obowiązują standardowe rabaty partnerskie. Rabaty niestandardowe są udzielane w zależności od transakcji, czyli zależą od konkretnych sprzedaży danego produktu oraz wdrożeń potwierdzonych przez klientów
Na jaki rodzaj szkoleń mogą liczyć partnerzy?: Oprócz platformy internetowej Oracle PartnerNetwork Competency Center, najpopularniejsze są szkolenia organizowane przez Partner Academy - dedykowane centrum szkoleniowe Oracle działające w Krakowie i oferujące partnerom zarówno szkolenia techniczne jak i sprzedażowe